czwartek, 1 sierpnia 2013

Powitanie.

Witajcie!

Zamiast ględzić tu o mnie samej jedynie powiem, że na blogu chciałabym umieszczać moje opowiadanie poświęcone Justinowi Bieberowi oraz pewnej dziewczynie (całkowicie wymyślonej przeze mnie). Jeżeli nienawidzisz JB, to drogi czytelniku, proszę Cię o opuszczenie tejże witryny. Tak będzie najlepiej dla wszystkich. 
Jeśli nie przepadasz za fanficami typu Justin Bieber x OC (wymyślona postać), to również proszę Cię o wyrozumiałość... 
Przede wszystkim chciałabym powiedzieć, że z moimi blogami "Nic nie wiadomo". Co to znaczy? Jestem osobą, która NIESTETY nie potrafi zainteresować się czymś na dłuższy czas. Nazywam to "moimi fobiami". Co prawda mam nadzieję, że jeszcze długo pozostanę Belieber, ale cóż... Czas pokaże. 
Blog nie jest jeszcze do końca rozwinięty, bo założyłam go... 10-15 minut temu? Muszę wszystko ogarnąć i nauczyć się korzystać z Blogspota :) 
To by było na tyle.
Pozdrawiam, 
Oliwia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz